Powered by Smartsupp
This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

PROMO: Darmowa dostawa do Paczkomatu InPost 📦 dla zamówień od 180 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony kosmetyk lub inny produkt oferowany na www.braciamydlarze.pl - w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny.

Pamiętaj jednak, że ze względu na specyfikę kosmetyków, higienę i bezpieczeństwo mikrobiologiczne – produkt powinien wrócić do nas w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania.


Jak najłatwiej dokonać zwrotu?

Wydrukuj, wypełnij i podpisz ten dokument (klik).

Skan wyślij na adres mailowy kontakt@braciamydlarze.pl, a oryginał wrzuć do paczki ze zwracanym produktem.

Przesyłkę nadaj na adres:

Bracia Mydlarze Zwrot
Ul. Badylarska 21
02-484 Warszawa


Co dalej?

Zweryfikujemy zawartość paczki, a jeśli wszystko będzie okej – na wskazany numer rachunku bankowego zwrócimy odpowiednią kwotę – mamy na to maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki, ale jako że nie mamy wielu zwrotów (#porządnafirma, hehe) z dużym prawdopodobieństwem wyrobimy się ze wszystkim w tydzień!

 

*powyższy sposób to nasza propozycja, a nie warunek do skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy.

Reklamacje

Wpadki się zdarzają. Jeśli uznasz, że z Twoim zamówieniem jest coś nie tak – daj nam o tym znać, składając reklamację.


Jak to zrobić?

Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny.

Wyślij go na adres kontakt@braciamydlarze.pl, a my przyjrzymy się sprawie. Być może skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, w celu uzyskania dodatkowych informacji. Następnie poprosimy Cię o odesłanie towaru na adres:

Bracia Mydlarze Reklamacja
Ul. Badylarska 21
02-484 Warszawa

Co dalej?

W ciągu 2 tygodni od otrzymania paczki rozpatrzymy reklamację, a jeśli uznamy ją za zasadną – zaproponujemy rozwiązanie sprawy (wymiana lub zwrot towaru).


PAMIĘTAJ! Bracia Mydlarze to firma, ale przede wszystkim ludzie – chętni do pomocy, na każdym kroku. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy dodatkowe pytania – daj nam znać – mailowo, telefonicznie czy
nawet listownie ;)

Postaramy się znaleźć rozwiązanie, bo w końcu zawodowo #zmywamytrud